Bezoek en reizen, voor de verandering... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Bezoek en reizen, voor de verandering... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Bezoek en reizen, voor de verandering...

Door: Tessy en Gunar

07 December 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Allemaal,

Op deze woensdagmiddag is het maar weer tijd voor een korte update. Kan nog net, voordat we weer even aan het werk gaan.

Met de nadruk op even, want we kunnen niet te veel werken. Er moet gereist worden!

Een paar dagen geleden hebben we Aart, Michel en Simon op bezoek gehad. Erg gezellig natuurlijk, maar 3 kerels is net wat teveel van het goeie om bij ons in de studio te proppen. Dus er moest een andere oplossing worden gezocht, en die werd gevonden binnen het hotel (je werkt er tenslotte niet voor Jan Dinges)! Dus een mooie rate geregeld en de jongens in een van de betere suites gestopt; niks mis mee.

De 3 dagen hier kunnen worden samengevat met borrelen, lunchen, 'ergens een hapje eten', stappen, erg weinig slapen en cruisen met de cabrio. Kortom: een goeie tijd. Erg goed om iedereen weer te zien en ouderwets op stap te gaan. Met name de Bloody Mary is herontdekt, Mary doet het rond het middaguur erg goed...

Maar goed, ook aan dit samenzijn kwam een eind; voor Michel een Aart op vrijdag, Neggers is nog een dag langer gebleven. Die laatste avond hebben we gebruikt om met ouderwetse bluf en arrogantie private parties binnen te komen en gratis te drinken.

Nu dus weer aan het werk, maar niet voor lang. Zondag springen we namelijk op de boot (is een schi-hip!) voor een 7-daagse cruise naar de Caribbean. Jamaica, Cozumel (Mexico) en de Kaaiman Eilanden zijn een aantal van onze stops. Hopen is natuurlijk alleen nog op goed weer; dan moet dit een ultieme chill-week worden.

Vervolgens weer een week of 2 werken, en dan met Nieuwjaar naar New York. Aan onze verblijfplaats daar wordt nog gewerkt, maar hoogstwaarschijnlijk kunnne we in een 5 slaapkamer appartement op de 46e en 47e (!!) verdieping op 5th Avenue logeren. Foto's zullen, hopelijk, volgen!

Zo schiet de tijd hier al weer aardig op, maar er zullen waarschijnlijk nog wel wat mooie verhalen volgen.

Groeten,

Tess en Gunar

• 07 December 2005 - 19:18

Karien:

Klinkt weer super allemaal! Volgens mij helemaal geweldig om elkaar te meeten en Miami! Heb zin in New York, al jullie verhalen en natuurlijk in Nieuw jaar vieren met jullie en een lekker glaasje champie!!

Tot heel snel,
    Karien

• 11 December 2005 - 18:45

Gunar:

Komende week zitten wij op de boot. Als jullie ons zoeken, we liggen op het bovenste dek met een cocktailtje... Over een week zijn we weer te bereiken en zullen we jullie lekker maken met verhalen en foto's van (hopelijk zonnige) exotische oorden.

• 12 December 2005 - 07:32

Sub:

Da's gemeen!!!!

• 18 December 2005 - 04:47

Caro:

Hey Tessy,
    I just decided today to came tomorrow till tuesday to Miami for my birthday...Are you working tomorrow? I will visit you!!!