Ons laatste reisje... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Ons laatste reisje... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Ons laatste reisje...

Door: Tessy en Gunar

02 Februari 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

Ja, ja we zijn net weer terug van ons laatste reisje! Dit keer hebben we een bezoekje gebracht aan Las Vegas en San Francisco. Het was geweldig!

Las Vegas is echt fantastisch, al die ontzettende thema hotels met casino's en hele winkelstraten in de hotels! Zelf sliepen we in the Monte Carlo, midden op 'the Strip'. We zijn ook nog een avondje naar Cirque du Soleil geweest, erg mooi.

Na 3 nachtjes Las Vegas zijn we naar San Francisco gevlogen. Hier hebben we weer heerlijk in het Hilton geslapen, had onze 'moeder' Sarita weer geregeld. Natuurlijk hadden we ook access to the executive level voor een heerlijk ontbijtje in de ochtend en lekkere hapjes 's middags. Bedankt Sarita!

San Francisco was geweldig, naar the Golden Gate bridge geweest, Alcatraz en nog een kleine tour door Napa Valley voor een heerlijk glaasje wijn!!

Kortom weer een fantastisch reisje! Nog maar 2,5 week en dan zijn we weer thuis. Maar eerst gaat Gunar nog even de bloemetjes buiten zetten met de bram-gaat-trouwen-tour of zoiets. En natuurlijk komt ook mama nog even langs om heerlijk een week te relaxen.

Oke, we zien jullie allemaal snel in NL. Voor de vroege vogels en iedereen die echt niet kan wachten om ons weer te zien, we landen 18 februari om 07.55 uur op Schiphol!

Adios,

Tess & Gun

• 02 Februari 2006 - 23:12

Christine:

Hey Tessy and Gunar,
    it was nice to see you two today! Hope we gonna have a coffee before you leave! Really great pictures!!!

• 06 Februari 2006 - 20:05

Babette:

HI mensen, leuke verhalen weer! Tot heeeel snel!
    x babs