Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen...

Door: Tessy en Gunar

26 September 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

en dan gaat het echt gebeuren. De Funda-uitreiking is achter de rug en het Fundagala hebben we weer overleeft!

Vrijdagavond het laatste feestje gehad in het bekende barretje en zaterdag nog even er op los gefeest op het gala. Vandaag de laatste spulletjes verhuist uit Maastricht en echt afscheid genomen van het studentenleven van de afgelopen 4 jaar!

Ik ga het zeker missen, maar het volgende avontuur wacht!

Woensdagmiddag is het zover, om 14.40 uur vertrekt het vliegtuig richting Miami. Voor de mensen die nog tijd hebben, rond 12.00 uur drinken we nog een laatste borrel in café Rembrandt op Schiphol!

Misschien tot dan en anders tot mails!

Groetjes Tessy

• 27 September 2004 - 20:20

LL:

Ha teske!

vond het erg gezellig vanavond, succes morgen met pakdag en hopelijk tot heel snel!
    Geef Gunar nog een dikke zoen van me!
    Kan er helaas woensdag niet bij zijn vanwege sollicitatie...
    heel veel succes in the States!
    x LL

• 27 September 2004 - 22:21

Nelly:

Vond het een super tijd en vooral het laatste half jaar. Heel veel succes met het opstarten van een nieuw leven en maak er een mooie tijd van. Bedankt voor vanavond. Liefs Karien

• 28 September 2004 - 08:25

Floris:

Als vanouds gezellig gistre! Ben blij dak toch nog mocht komen ondanks al mijn bezoeken aan Maastricht. Succes met de cd-smokkel-actie...!!