1 nachtje slapen....spannend!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu 1 nachtje slapen....spannend!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

1 nachtje slapen....spannend!!!

Door: Tessy en Gunar

28 September 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Morgen is het zover, de koffers zijn gepakt, het laatste bezoek aan het mooie Oisterwijk heeft plaatsgevonden en het laatste avondmaal (zuurkool) zit erin!

Morgen rond deze tijd (locale tijd) ben ik samen met Gunar op zoek naar een taxi die ons naar het hotel brengt, waar wij de eerste week zullen vertoeven.

Dan is het echt begonnen!

Ik houd jullie allemaal op de hoogte via deze site en ik hoop zo af en toe ook nog verhalen vanuit NL te zien!

Misschien tot morgen op het vliegveld (rond 12.00 uur bij Café Rembrandt) en anders tot over 19 maanden!

Groetjes Tessy

Dit avontuur wordt mede mogelijk gemaakt door www.hrc-international.nl

• 28 September 2004 - 21:31

Den Paulus De Bospooier:

hier de paulus uit het overgoten banff, alberta canada. het is hier mega top, hele mooie natuur en een super vette stad, klein maar fijn, bij deze wens ik jullie alle geluk van de wereld toe en maak er iets van, het gaat jullie goed, liefs paultje

• 30 September 2004 - 19:27

Herman: