1 nachtje slapen....spannend!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu 1 nachtje slapen....spannend!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

1 nachtje slapen....spannend!!!

Door: Tessy en Gunar

Blijf op de hoogte en volg

28 September 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Morgen is het zover, de koffers zijn gepakt, het laatste bezoek aan het mooie Oisterwijk heeft plaatsgevonden en het laatste avondmaal (zuurkool) zit erin!

Morgen rond deze tijd (locale tijd) ben ik samen met Gunar op zoek naar een taxi die ons naar het hotel brengt, waar wij de eerste week zullen vertoeven.

Dan is het echt begonnen!

Ik houd jullie allemaal op de hoogte via deze site en ik hoop zo af en toe ook nog verhalen vanuit NL te zien!

Misschien tot morgen op het vliegveld (rond 12.00 uur bij Café Rembrandt) en anders tot over 19 maanden!

Groetjes Tessy


Dit avontuur wordt mede mogelijk gemaakt door www.hrc-international.nl

  • 28 September 2004 - 21:31

    Den Paulus De Bospooier:

    hier de paulus uit het overgoten banff, alberta canada. het is hier mega top, hele mooie natuur en een super vette stad, klein maar fijn, bij deze wens ik jullie alle geluk van de wereld toe en maak er iets van, het gaat jullie goed, liefs paultje

  • 30 September 2004 - 19:27

    Herman:

    ...........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

The End

02 Februari 2006

Ons laatste reisje...

05 Januari 2006

New York

18 December 2005

Cruise

07 December 2005

Bezoek en reizen, voor de verandering...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 87202

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: