LA & San Diego - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu LA & San Diego - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

LA & San Diego

Door: Tessy en Gunar

21 Juni 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Helaas, de vakantie zit er weer op. We zijn zojuist weer in Miami aangekomen, na een week vakantie aan de West Coast.

Vorige week dinsdag zijn we vertrokken naar Los Angeles. Sarita, Human Resources Training Manager in ons hotel, die zich graag als onze moeder-weg-van-huis ziet, had weer goed voor ons gezorgd. Nadat ze in januari een gratis suite in New York had geregeld, heeft ze ook ditmaal haar email charmes weer gebruikt om ons een aardige slaapplaats te bezorgen.

Deze slaapplaats was het Beverly Hilton, bekend van de uitreikingen van de jaarlijkse Golden Globes. En uiteraard was een standard kamer niet voldoende, dus bij check-in klonk het altijd magische S-woord: SUITE. En wat voor een... Plasma's in de slaapkamer, woonkamer EN badkamer, balkon, Giga king-bed, het kon niet op.

Hier hebben we 4 nachten doorgebracht, en in deze periode heeft Aart ons als volleerd gids LA en omgeving geshowd; Beverly Hills, Hollywood, Malibu, Santa Monica, Santa Barbara, Manhattan Beach en nog meer Santa's en Beaches die me nu even zijn ontschoten. Gelukkig hebben we de foto's nog. Ook foto's van een fotoshoot, want op Rodeo Drive, een van de bekendste winkelstraten ter wereld, stond Nicole Richie te poseren voor...ja, voor wat eigenlijk. Waren het de laarzen waarmee ze een stapje naar voren en dan weer een naar achteren deed? Of was het toch de tas die ze zo goed vasthield? Die mobiel in d'r hand? Wat maakt het uit?! We gaan lunchen!

Na vier nachten als koningen te hebben geslapen stond de roadtrip naar San Diego op het programma. Hier hebben we Michel opgehaald op zijn werk en vervolgens 2 dagen gegeten, gedronken (pitchertje Margharita doen?)gejaccuzied, getennist, gebowld, ge-bbqd en rondgekeken. Een erg gave en gezellige stad, wederom mooie stranden en eindelijk de zon.

Goed, het komt er uiteindelijk op neer dat het erg gezellig was en geweldig om de steden en Aart en Michel weer eens te zien!Na een overnight vlucht naast een, hoe verzinnen ze het weer, ongelovelijk irritante man van een bepaald geloof dat ik niet bij naam noem maar die me altijd weer het bloed onder de nagels vandaan weten te halen, zijn we weer thuis in een heet en nat Miami en mogen we weer aan de slag. Op naar de volgende vakantie!!

Groeten en we spreken elkaar,

Tessy en Gunar

• 21 Juni 2005 - 15:25

Beppy:

Sali Säme
    tja niet slecht zo'n moeder-weg-van-huis.
    Daar kan je nog eens wat aan overlaten!!!
    Gaaf, und jetzt wieder brav schaffen totdat moeder weer eens wat leuks regelt!?
    Liebe Grüsse en tot plotseling.

• 22 Juni 2005 - 06:18

Sub:

Prima vakantietje zo denk ik... ben blij dat jullie daar dus ook nog een beetje tijd hebben om te genieten. Hier is het ook lekker warm....zo'n vijfendertig graden hier op kantoor!! Drie hoog en geen air-co..fijn hoor. Maar ach zo heb je altijd wel wat te klagen. Hoop dat verder alles goed is, maar aan de foto's te zien wel. Binnenkort trouwens een weekje naar Frankrijk met Timo, naar zijn vader toe. Heb ik echt even zin in, even weg uit dit te vochtige stink land. Nou, we spreken/mailen snel. X aan de vrouw,

Sub

• 22 Juni 2005 - 16:04

Kunst:

Lieve Gunar en Tessy, Jezus dat is effe een luxe vakantietje, beter dan in kroatie met te grote sprinkhanen, toch Tes!! Hoe was je verjaardag nog??? Helaas dat jullie niet bij de housewarming party kunnen zijn maar als jullie terug komen zijn jullie van harte welkom. Werkse, ennuh tot snel. Saluutjes. X Kunst

• 23 Juni 2005 - 09:42

Christine:

Hey Tessy and Gunar!
    The pictures are great!!!;)

• 23 Juni 2005 - 10:50

Sanne En Babs:

klinkt goed allemaal en leuke foto's!!! dikke kus

• 23 Juni 2005 - 14:18

LL:

check je voicemail...weet nu waarom het niet werkte, jullie waren op vakantie...

• 27 Juni 2005 - 09:51

Ab:

Lekker reisje! Doe mij ook zo'n moeder-weg-van-huis...! Ach ja, hier is het ook gezellig!! Leuk de verhalen!! Keep on going!! tot gauw! Baie groeten!

• 05 Juli 2005 - 06:31

Sub:

Hé lui, the 4th nog een beetje gevierd, of moesten jullie zorgen voor mensen die het aan het vieren waren.. hier in Nederland uiteraard alleen beelden vanuit Washington en New York, maar ik neem aan dat het bij jullie ook uitgebreid gevierd is. Hoop verder dat alles goed met jullie is en dat jullie nog lekker aan het genieten zijn. Zelf hier nog een weekje te gaan en dan lekker twee weken vakantie. Heerlijk, ben ik echt aan toe. Voornamelijk door mijn drukke weekenden...ha! Nou, we mailen/skypen etc wel weer.

Grt, Sub

• 05 Juli 2005 - 06:32

Grt, Sub

• 14 Juli 2005 - 20:08

Claas:

Is dat Notten die op de laatste foto de bal probeert te slaan?! Gast, het ziet eruit alsof je niet meer weet wat er gisteravond gebeurt is.