Rap Weekend - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Rap Weekend - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Rap Weekend

Door: Tessy en Gunar

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Leute,

Ja, Memorial Weekend zit er weer op, oftewel Rap Weekend. Niet normaal, heel Miami vol met negers in grote Hummers en Escalades. Allemaal cash betalen in het hotel en met zoveel mogelijk mensen in een kamer. En natuurlijk waren ook de vrouwen weer helemaal opgedost, dikke konten in de kleinste bikini's en hoge hakken, zo paradeerden ze rond in het hotel. Geweldig!

Dus het was tijd om onze plastic polsbandjes uit de kast te halen, om zo te voorkomen dat ze met hele gangs bij het zwembad belanden, maar ja helaas de polsbandjes bleken toch niet werken. Security werd omgekocht om zo toch lekker met z'n allen bij de pool te chillen!

Natuurlijk veel klachten gehad van andere gasten die dit gezelschap toch niet zo op prijs stelden en zich af vroegen of Miami altijd zo'n dierentuin is.

Dus om weer even bij te komen, vertrekken we morgen naar Key West. We gaan ook even chillen nu Ivar nog hier is. We hebben een auto gehuurd en nog even gebruik gemaakt van de Hilton Benefits!

Oke, ik ga nog even aan het werk, nog 1 uurtje en we houden jullie op de hoogte!

Groeten Tess & Gun

  • 01 Juni 2005 - 06:18

    Sub:

    Gunar, my nigga, wat een mooie verhalen weer.. Hoe is het met het nieuwe syteem? Alles al onder de knie of gaat het allemaal niet zo soepel? Hier is het allemaal prima. Nieuwe baan gekregen, zelfde bedrijf maar stappie hoger en beter. Dus Afrika plannen opzij geschoven en toch maar aan de arbeit gegaan. Maar bevalt me erg goed dus waarom niet.. Ben nu zo brak als een platgetrapte mier, maar daar komen we ook wel weer over heen. Zal blij zijn als de dag voorbij is.

    Grt. (ook aan de vrouw),

    Sebas

    Ps: Ik weet niet wat de plannen zijn, maar nu ik niet naar ZA ga kom ik wellicht een keer naar The States...

  • 01 Juni 2005 - 07:04

    Clau:

    Echt geweldig wat jullie allemaal meemaken! Die foto's zijn ook echt te gaaf, ben jaloers! Blijf jullie volgen.

    Kus Clau(s)

  • 02 Juni 2005 - 03:01

    Babs En Sanne:

    Geniet maar lekker van jullie welverdiende vakantie....doen wij ook nog steeds. xxxx

  • 05 Juni 2005 - 13:31

    Kim:

    Heb t ook meegemaakt, grappig he!! Werkse nog! En geniet van t weer, want hier is t nog steeds koud met regen!
    Liefs Kim

  • 06 Juni 2005 - 15:59

    Maria:

    ja jullie mogen het nog een keer meemaken. ik schrijf ook een mailtje op de site. ik vind het allemaal geweldig wat jullie doen! maar ik schrijf zo ff een langer mailtje op je hotmail tess. gunar de groeten. tess tot zo.

  • 06 Juni 2005 - 17:08

    Gunar:

    Even een paar kiekjes van toen broeder Ivar hier was. Groenten

  • 09 Juni 2005 - 07:57

    Sub:

    Je bent zelf een kiekje!!

  • 11 Juni 2005 - 14:15

    Nicolle En Ferry:

    ha die Tes.

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven, drie hoeraatjes voor de jarige. Maak er een leuke dag van en wij zullen hier een paar borreltjes op je drinken.

    Dikke kus van Ferry en Nicolle

  • 11 Juni 2005 - 16:24

    Résy & Gérard & Kids:

    Happy B-day !!!! nog vele jaren!!, fijne dag toegewenst en de groeten aan Gunar

  • 11 Juni 2005 - 20:11

    Johan En Mary:

    Hoi tessy en Gunar,
    Tesy namens Mary en mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen. eindelijk een berichtje terug !ik kan wel excuses gaan zoeken zoals,dat ik al van 7 dec aan het verbouwen ben bij Dave en Cindy.Dave zit inmiddels in zijn nieuwe huis naast je Oma maar dat zul je wel weten.Nu ben ik vanaf 1 mei al weer bij Cindy bezig die heeft ook een nieuw huis en woont er inmiddels ook al weer alleen er moet nog veel gedaan worden, ik was vandaag pas om 8.30u thuis en dacht eerst een berichtje voor de jarige anders komt er weer niets van. we hopen dat je een fine verjaardag hebt of mischien voor je dit leest al gehad hebt. nogmaals van harte gefeliciteerd Mary en Johan.

  • 12 Juni 2005 - 11:12

    Albertine:

    Hey Tessy!!
    Een dagje te laat, maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je een leuke dag gehad?? Groetjes, Ab

  • 13 Juni 2005 - 15:18

    Gunar:

    Hoop dat ik ook voor tessy spreek als ik zeg dat de verjaardag erg geslaagd was; ondanks het feit dat we beide moesten werken. Theo en Willemien hadden ons uitgenodigd om na het werk uit eten te gaan, en dan hebben ze geweten ;-). We hebben bij Chinagrill, een aziatisch 'fusion'restaurant, heerlijk gegeten en een aantal cocktailtjes weggewerkt. Hartelijk dank nog daarvoor!

    Nu staat ons volgende uitstapje op de stoep; morgenochtend vertrekken we voor een week naar LA en San Diego, om Aart en Michel op te zoeken. Onze telefoon zal daar niet werken, en dat komt mooi uit want we kunnen wel wat rust gebruiken. Mochten julie ons toch willen bellen, dan kan dat de eerste dagen in het Beverly Hilton (jaja..) en anders via Aart/ Michel.

    Groeten en de foto's volgen!

  • 14 Juni 2005 - 12:21

    Corry En Paul:

    Zo hier weer eens wat van ons.Met jullie gaat het goed zo te zien lekker gezellig je grote broer op bezoek.
    Wij zijn pas nog even naar Roemenie geweest voor een trouwerij en een doop van vrienden en hun kleine.
    Was een aparte ervaring maar van het land hebben we geen hartkloppingen over gehouden maar wel veel plezier gehad.
    Ook zijn we nog een weekend naar Gonny en Frans in Frankrijk geweest nu ze onderweg naar Athene zijn we hebben even een dagje met ze meegelopen, nou dat was genieten ik zou zo mee willen maar ja wij hebben nog wat plichten bij de baas al ben ik nu een weekje thuis, mijn arm wil niet meer omhoog en dan is het moeilijk knippen.
    Maar met wat rust en massage hoop ik dat het snel over is.
    Tes en Gun ik wens jullie weer all de best en tot mails.
    Groet PACO.

  • 16 Juni 2005 - 07:52

    Ans:

    ...Beverly hilton is dus wel "aardig"!! Onwijs veel plezier samen, ook met Aart en Michel. geniet
    ervan. a big hug from ans.

  • 18 Juni 2005 - 10:58

    Aart:

    Gunar, ik kwam Nicole tegen en die wil de foto's die je van haar gemaakt hebt, nabestellen...

  • 20 Juni 2005 - 06:34

    Sub:

    toch vraag ik me af hoe zij dat doet...modellenwerk en tussendoor een paar kilo coke in je neus stampen zonder dat de camera het ziet....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

The End

02 Februari 2006

Ons laatste reisje...

05 Januari 2006

New York

18 December 2005

Cruise

07 December 2005

Bezoek en reizen, voor de verandering...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 87131

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: