Daaag Hilton - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Daaag Hilton - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Daaag Hilton

Door: Tessy en Gunar

09 Mei 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Landgenoten,

Passover zit er weer op, dus de rust was enigszins wedergekeerd in het hotel. Dat was echter niet voor lang, want het volgende 'evenementje' staat alweer op de stoep.

Zoals eerder geschreven heeft Turnberry het gehele hotel overgenomen. Om die reden gaat op 13 mei om 00:00 uur de Hilton-stekker eruit en zal Turnberry het hotel zelf gaan draaien. Zoals het er nu uitziet zal dat het begin zijn van een nieuwe hotelketen, die waarschijnlijk Fontainebleau Resorts gaat heten. Maar dat is de toekomst. Het heden is wat slapelozer...

Wanneer Hilton over 5 dagen zijn koffers pakt, stoppen ze daar ook het gehele computersysteem in. En waar ik verwachtte dat er wel een overgangsperiode zou zijn, om iedereen rustig te laten wennen, is dat helaas niet het geval. Daarom heeft de gehele staff die te maken heeft met het computersysteem (Front Desk, Accounting, Reservations, Finance etc.)op het moment een spoedcursus OPERA (zonder zingen, met computeren). Dus brengen wij deze week zes dagen op rij, 5 uur per dag door in een trainingszaaltje. Dit naast het gewone werk, zes dagen in de week, dus we draaien zo'n 14 uur per dag. Heerlijk...

Geen tijd dus voor leuke dingen, feesten en zuipen, uitstapjes naar verre oorden en andere onzin; gewoon ouderwets Werken. Schijnt er ook bij te horen.

Bueno, ik ga weer even aan het werk, we spreken elkaar. Groeten,

Tessy en Gunar

• 09 Mei 2005 - 04:38

Sanne En Babs:

Hi, succes ermee zeggen we dan maar!! we zullen niet zeggen wat voor leuke dingen wij hier allemaal doen ok?? XXX Sanne en Babs

• 09 Mei 2005 - 06:45

Sub:

Goeie actie van pearle! Dat gaat natuurlijk wel weer mooie verhalen opleveren voor de volgende up-date... haha, altijd de zonnige kant inzien lui! Sterkte met inwerken en achterlijk lange dagen draaien. Weinig tijd ook voor elkaar denk ik zo.. of niet? Dan binnenkort maar lekker bijkomen op vakantie...in Nederland ofzo?!? Goed, ik ga maar weer aan het werk, want ik hem zooooooo'n zin..NOT! Maar ach het leven gaat door, op naar het weekend.

Sebas

• 10 Mei 2005 - 21:37

Claas:

Mocht je nog vragen hebben over Opera dan kan je Notten of mij altijd bellen, wij hebben dat systeem uitgevonden... Misschien verstandig om je alvast bij die nieuwe keten in te kopen. Succes ermee!

• 16 Mei 2005 - 00:19

***lets Sing Together***:

The melody starts....and now the lyrics: Tessy and Gunar, you are the reason...sing*sing*sing! I know that you allready have this song in mind!

See you! Christian

• 23 Mei 2005 - 17:10

Victor:

Really excited to have Jessy as supervisor but I don't know... a woman... hahaha I'm just kidding Dessy, I'm pretty sure it will be perfect!

Your country (Germany) will be really proud for you :p

Groeten!

• 24 Mei 2005 - 04:44

Christian:

Hey my friends, can you do me a big favor, can you please take care of this freakin' spanish guy! He is just crasy!!! Thank you, that's really beautiful!!!

• 24 Mei 2005 - 04:45

Christian: