Wat een avontuur... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Wat een avontuur... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Wat een avontuur...

Door: Tessy en Gunar

30 Juli 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Te kort, te kort, vakanties zijn altijd te kort.

Maar Chicago is geweldig!! Super mooie stad, veel musea, veel restaurants en barretjes, parken, kunst etc. Echt heel veel te doen en te zien.

Op Dinsdag werden we om 06.00 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan, rond 11.00 uur waren we daar. Taxi gepakt naar het hotel (Hampton Inn Dowtown), maar helaas de kamer was nog niet klaar. Baggage even afgegeven en toen was het tijd om Chicago te gaan verkennen.

Eerst even vlug nog een reisgids gekocht met alle inns & outs. We hebben een stadswandeling gemaakt en even gewinkeld. Een bezoekje gebracht aan het Art Institute of Chicago. Naar de Sears Tower geweest waar we op de 103de verdieping naar de skyline van Chicago konden kijken, helaas was het erg bewolkt. En 's avonds even lekker uit eten geweest. Jammer genoeg werkte het weer niet echt mee die dag, maar de voorspellingen voor Woensdag waren goed.

Woensdag vroeg opgestaan, even ontbeten in het hotel en natuurlijk gezongen voor Gunar, want uiteindelijk was dit tripje het cadeau voor z'n verjaardag.

Na deze serenade zijn we naar Navy Pier gegaan, een pier met allemaal restaurants met een geweldig uitzicht over Downtown Chicago.

Natuurlijk moest er ook een bezoekje worden gebracht aan de Magnificent Mile, een te grote winkelstraat!!

Met onze handen vol met tassen zijn we naar de Buckingham Fountain gegaan, we denken dat dit de fontein is van Married with Children. Even foto's gemaakt en toen verder naar het Field Museum, met Sue, de grootste T-Rex die ooit gevonden is. Toen met de gratis Trolley terug naar het hotel, even chillen om daarna weer lekker te gaan eten bij een Mexicaans restaurant. Om het feest compleet te maken hebben we ook nog even een potje gebowled bij 10 Pin, een hippe bowling lounge vlakbij het hotel. Iedereen werd thuisgebracht.

Donderdag was alweer de laatste dag. We zijn nog even naar Magnificent Mile gegaan om wat souvenirs te kopen, een Cubs pet voor Gunar, een een snowglobe voor mezelf en natuurlijk een zak caramel popcorn van het befaamde Garrett's. Ons laatste uurtje hebben we doorgebracht op een boottocht over de Chicago River om daarna te vertrekken naar het vliegveld.

Eenmaal aangekomen op het vliegveld bleek dat onze vlucht naar Atlanta vertraging had van een uur, dit betekende dat we onze connecting vlucht van Atlanta naar Fort Lauderdale zouden missen. De hostess van Delta had ons al standby gezet op een latere vlucht en ook al geboekt op een vlucht voor de dag erna.

De hele reis zit je je op te vreten, maar helaas onze vlucht was al weg, de vlucht waar we standby voor stonden was helemaal vol, dus moesten we een hotel zoeken. Gelukkig kregen we van Delta een gratis hotel aangeboden, Country Inn. Het klinkt erger dan dat het was. Na 4 uurtjes slapen weer terug naar het vliegveld voor onze vlucht naar Fort Lauderdale.

Nu zijn we weer veilig thuis en mogen we weer aan het werk.

Op naar de volgende vakantie...

Groetjes Tess & Gun

• 30 Juli 2005 - 15:45

Claudia:

Hai!
    Nog GEFELICITEERD! Wat maken jullie toch een dingen mee... Ongeloofelijk weer die foto's; ben echt jaloers! Geniet ervan.
    Kus Clau

• 30 Juli 2005 - 15:59

Gunar:

Iedereen hartelijk dank voor de felicitaties via mail en telefoon. Onze telefoon heeft alleen bereik in Florida, vandaar dat jullie de voicemail kregen. Het was iig een geweldige verjaardag in Chicago. Groeten, Gunar

• 30 Juli 2005 - 23:59

Resy & Gerard:

Hey die Gunnar & Tess, long time no chat!. tof om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben, houwen zo!!. Wij na 10 dagen Salou weer thuis en aan het werk, over een week weer 2 weken vrij. Mooi tijd om de verbouwing af te maken, volgende week als laatste de houten vloer. Beetje veel troubles mee gehad naar komt allemaal goed. Kom maar kijken als jullie weer eens thuis zijn. Vannavond jullie pa & ma hier geweest, altijd gezellig. Trappist en wat te bikken is altijd ok. Morgen je ma met Resy en Ruben naar de Tilburgse kermis, jullie pa en ik aan de trappist en de computer....of andersom...haha. hey groeten van de Big Family en sterkte met jullie "ontberingen"...!!!

• 01 Augustus 2005 - 06:49

Sub:

Heb jij nou zulke kleine voeten Tess of zijn die van G-nar nou zo groot?? Klinkt luxe hoor z'n tripje, doen jullie ook nog werken of is dat er niet meer bij?? Ik moet toch echt ook een keer naar America als ik al die foto's zo zie... nou ja, wie weet. Ben alleen druk aan het sparen voor een auto (tje) en zelfs dat lukt niet echt in een rap tempo.. ik vrees dat eer ik dan geld bij elkaar heb om die kant op te komen jullie al weer hier zijn.. haha! Nou, geniet er nog van, ik hoop dat het weer aan het werk gaan niet al te zwaar valt.

Grt. Sub

• 01 Augustus 2005 - 10:43

Sanne En Babs:

Wow gave foto's, Gunar nog gefeliciteerd met je verjaardag! Beter laat dan nooit, he?? Werkse weer!
    XX

• 20 Augustus 2005 - 11:12

Janneke:

bedankt voor het leuke kaartje!!