Nog meer vakantie?! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Nog meer vakantie?! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Nog meer vakantie?!

Door: Tessy en Gunar

22 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jaja, we zijn weer even op vakantie geweest. En ja, er wordt ook nog steeds gewerkt; meer dan ons lief is eigenlijk.

Om met het eerste te beginnen, we hebben onze 2 vrije dagen eindelijk de voucher kunnen gebruiken die we sinds het grote Fontainebleau kerst-event hadden liggen. Tess had een 3 day/2 night comp stay in het Hilton Palm Beach gewonnen, maar tot nu toe hadden we geen kans gezien die te benutten. We waren namelijk steeds op vakantie...

Nu dan toch een wagentje gehuurd en naar Palm Beach gekrost, een erg decadent dorp met als voornaamste inwoner Donald Trump in het grootste paleis van Palm Beach, Mar-a-Largo; bekend van zijn huwelijksfeestje met z'n meest recente sletje. De rest van het stadje deed er niet veel voor onder; ongelofelijk wat een kastelen en paleizen!

Verder was er eigenlijk verdomd weinig te doen, dus maar vooral ge-strand; beetje snorkelen en jet skieen, erg relaxed.

Zoals gezegd wordt er ook nog (te veel) gewerkt, op het moment dat ik dit schrijf zitten we weer te wachten op de overnight shift, die de laatste tijd bij bosjes vallen en uiterst collegiaal zonder af te bellen 'Missing in Action' raken. Dat ze allemaal de grafk#&*^$^er krijgen. Afijn, u begrijpt het wel, vanavond lijkt Tess het slachtoffer, de Tower nacht receptionist lijkt de afvaller van vandaag.

De sfeer hier wordt er ook zeker niet beter op. Langzaamaan is iedereen het zinkende schip aan het 'jumpen' en ontslag aan het nemen. Ook veel van de 12 Europeanen die een half jaar na ons zijn aangekomen gaan er vantussen, op zoek naar een ander hotel. Voor ons heeft dat helaas niet meer zoveel zin, aangezien onze visum periode daarvoor nog een beetje te beperkt is. Vanaf nu lijkt het helaas een beetje een aflopende zaak te worden. We zien het allemaal wel.

Goed, ik ga naar huis, het is mooi geweest voor vandaag. De groeten en we houden jullie op de hoogte.

• 22 Augustus 2005 - 06:30

Sub:

Ik zou me bijna gaan afvragen of jullie uberhaupt nog wel werken... Ik lees alleen nog maar verhalen over vakantie en vrij en reizen. Gelukkig zie ik dat er ook nog gewerkt wordt, met dank aan jullie uiterst coulante collegae!! Ik hoop dat het nog wel een beetje te doen is totdat jullie visum verloopt en het niet zo'n slepend verhaal wordt dat je niet kan wachten tot het je weg mag. En anders nemen jullie gewoon weer even vakantie ofzo...haha!!

Groet, Sub

• 22 Augustus 2005 - 10:57

Ab:

Hey guys!
    Leuk al die verhalen en foto's! Volgens mij komen jullie de tijd nog wel door. Ach effe een paar uurtjes beunen... en dan weer volop genieten van de o zo zeer vele vrije tijd....!! Succes nog even en geniet nog maar even goed, want voor je het weet sta je weer in het kikkerlandje!