Het echte leven is begonnen... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Het echte leven is begonnen... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Het echte leven is begonnen...

Door: Tessy en Gunar

Blijf op de hoogte en volg

06 Oktober 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo lieve mensen,

Hier even een snel berichtje uit Miami. Ben begonnen op de afdeling reserveringen.
Super leuke collega's en het werk bevalt me prima. Hier blijf ik een maandje en daarna ga ik naar Housekeeping. Gunar is daar op dit moment aan het werk. Omdat ze zijn naam niet uit kunnen spreken noemen ze hem Bonbon!!

Verder werken we van maandag t/m vrijdag en zijn we allebei het weekend vrij!

Dit weekend gaan we verhuizen naar ons nieuwe stekkie. Echt geweldig, zwembad, fitness en een fantastisch uitzicht over Biscayne Bay!!

Ik hoop dat we snel zelf kunnen internetten, want dan kunnen we ook foto's plaatsen op de site!

By the way, we hebben eindelijk een telefoonnummer waar iedereen gewoon naar toe kan bellen zonder dat het ons geld kost!!

Telefoonnummer is (001) 786 663 5046

Op dit nummer kun je alleen bellen, smsen gaat helaas niet. Dat kun je op een ander nummer eventueel wel doen.

SMS nummer is: (001) 305 490 9198

Jullie horen van ons en we hopen iets van jullie te horen!!

Groetjes Tessy en Gunar

p.s. voor mensen die onbekend zijn met de telefoon, kaartjes sturen kan ook naar:

Tessy en Gunar
900 West Avenue # 1437
33139 Miami Beach, Florida
United States of America

  • 07 Oktober 2004 - 07:15

    Ummels:

    Haai liefste koppel van het jaar...Ik mis jullie nu al; en Tessie, waarom mocht ik niet mee in jouw koffer??? Ik heb jou wel 2x meegenomen naar Rome in mijn koffer....Pak ze jongens! Tot snel.

  • 07 Oktober 2004 - 13:57

    Duns:

    Kijk ik ben echt jaloers, fantastisch dat appartement, ik ben er geweest en kan dus zeggen, goed gesjont! Gunner zal je vanavond al missen.
    Luego

  • 07 Oktober 2004 - 14:16

    Tjade:

    Keurig geregeld allemaal! Ziet er goed uit. Heel veel succes allebei en het beste! Laters

  • 07 Oktober 2004 - 19:09

    Jans:

    Ik zeg, jullie zijn lekker bezig! Echt prima zo'n appartementje aan zee! Zo te lezen is zelfs het werk goed te doen, in ieder geval nogmaals veel succes en tot van de zomer (ben al aan 't sparen???)

    Dikke kus Jans

  • 08 Oktober 2004 - 09:21

    Marjolein:

    Lieve Tessy en Gunar,
    Wat geweldig om te horen dat het zo goed met jullie gaat! Ik blijf jullie volgen via de site!!! Geniet van jullie tijd daar.
    Dikke kus vanuit mijn afstudeerlokaaltje
    Marjolein xxxxx

  • 08 Oktober 2004 - 09:21

    Marjolein:

    Lieve Tessy en Gunar,
    Wat geweldig om te horen dat het zo goed met jullie gaat! Ik blijf jullie volgen via de site!!! Geniet van jullie tijd daar.
    Dikke kus vanuit mijn afstudeerlokaaltje
    Marjolein xxxxx

  • 08 Oktober 2004 - 19:15

    Jans H:

    Hey tessy en Gunar,
    wat super allemaal zeg klinkt goed!!!!! heel erg veel succes en gunar je had gelijk hoor het rare beest was een kudu!! Heb je nog een beetje op gert gepast Haha geintje!!!!
    Liefs Janneke

  • 09 Oktober 2004 - 12:33

    Aart:

    He Gnar en Tes, hoop dat alles goed gaat. Wanneer trekken jullie definitied in jullie appartementje? Je moet de double platinum package nemen voor cable TV!! Niet normaal, 198 digitale zenders... Ik weet niet of jullie mijn thuisnummer al hebben. Het is 310 606 9289 . spreek jullie snel. greetz from LA. Aart

  • 10 Oktober 2004 - 14:21

    Paul En Corry:

    Hoi Tes en Gun,
    fijn dat jullie nu gesetteld zijn. Nu de draai nog privé vinden en genieten van jullie tijd in
    Miami, tot horens en groetjes namens cor en de rest van de familie inclusief je trotse oma uit zegveld

  • 10 Oktober 2004 - 18:32

    LL:

    Ha paar v/h jaar!
    Geniet er lekker van in jullie te luxe toko!!! hoop tegen het voorjaar jullie kant op te komen! Tot snel, x LL

  • 11 Oktober 2004 - 13:46

    Nappie:

    En hoe bevalt het nieuwe stekkie? Serieus kan nie wachten om bij jullie langs te gaan!! Tes wou nog effe zeggen dat ik het gezellig vond die maandag avond! Kus Nap

  • 11 Oktober 2004 - 16:44

    Duns:

    Weet iemand hier toevallig deze site-naam van Aart??
    Verder hoop ik natuurlijk dat alles voorspoedig gaat bij jullie. Maken jullie veel mee van de verkiezingen? Laters

  • 14 Oktober 2004 - 16:24

    Ca:

    hallo paartje van het jaar, Nou het klinkt allemaal heel lekker daar in America! ben wel een beetje jaloers maar dat komt wel goed. Nou de groeten daar en ik blijf jullie volgen. groetjes

  • 15 Oktober 2004 - 19:34

    Albertine:

    He Bobo's uit the bush!!

    Toppie dat jullie het naar de zin hebben! Ach nee, helemaal niet jaloers! Hoe meer berichten hoe beter!! Dus keep on going!! Succes en tot mailens!!

  • 16 Oktober 2004 - 10:12

    Sub:

    Hi There! Volgens mij hebben jullie het inderdaad erg prima daar. Ali M. heb net je laatste mailtje gelezen en wil ook mooi weer. Het is hier weer regen, regen en wat denk je..... nog eens regen. Heerlijk! Mail je straks ff wat uitgebreider. Tes, X en succes. Luego!

  • 16 Oktober 2004 - 10:14

    Sub:

    Ps: Duns, ik weet niet of dit nog gaat lezen, maar je vroeg er om: aartniemans.waarbenjij.nu (zo moeilijk was ie toch niet dacht ik..)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

The End

02 Februari 2006

Ons laatste reisje...

05 Januari 2006

New York

18 December 2005

Cruise

07 December 2005

Bezoek en reizen, voor de verandering...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 87202

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: