We komen nooit meer terug... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu We komen nooit meer terug... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

We komen nooit meer terug...

Door: Tessy en Gunar

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo lieve mensen,

Bedankt voor alle reacties, leuk om ook wat van jullie te horen!

Het is hier echt geweldig, precies zoals mensen altijd zeggen. Grote, brede kerels met te opgepompte bodies, strakgetrokken, gebotoxde vrouwen met poedels (met roze strik), veel rare snuiters en alleen maar grote auto's!!

Verder moeten we natuurlijk ook nog af en toe werken. Dat gaat allemaal prima. Iedereen is superaardig en rijden ons rond in grote auto's om Miami te laten zien! Ook zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor Halloween. Dat is echt een hele happening hier! We moeten dus nog een kostuum gaan kopen, want we hebben een Halloween Party. Ik ga waarschijnlijk als Sneeuwwitje en Gunar dan als Dwerg!!

Inmiddels zijn we helemaal thuis in ons paleisje! Ja, het is allemaal erg serieus, want we hebben allerlei huishoudspulletjes moeten kopen!! Strijkplank, stofzuiger etc.

In ieder geval houden wij het hier nog wel even uit!! Jullie moeten wel allemaal een keertje langskomen, want het is hier echt geweldig!

We houden jullie op de hoogte en de foto's komen er echt een keertje aan!

Tot mails!

Groetjes Tessy en Gunar

  • 17 Oktober 2004 - 19:08

    Genno Nelly:

    fijn dat het goed gaat met jullie.Genno is helemaalin zijn nopjes,want hij heeft jou heimwee cd gehad met mooie foto van vroeger.

  • 18 Oktober 2004 - 10:11

    Gertje:

    Leute, goed te horen dat jullie het geweldig hebben in de USA! Ik heb jullie een tijdje geleden nog een mail gestuurd, nu weet ik dat daar geen foto bij zat, dus vandaar waarschijnlijk dat ik geen reactie heb gekregen, jammer.... Ik bel jullie snel! Succes en ik ga weer lekker verder met afstuderen

  • 18 Oktober 2004 - 14:40

    Bennito:

    He...ik heb jullie gevonden!

  • 18 Oktober 2004 - 15:46

    Gunar:

    Heel knap bennie, en we hadden ons nog wel zo goed verstopt... Idd gert, de foto deed je de spreekwoordelijke das om! Ga nu proberen om weer eens 2 foto's met ons uitzicht op de site te zetten. Jullie merken wel of het is gelukt. Ondertussen is het hier trouwns nog steeds fantastisch. Ik ga zo nog even een uurtje in de zon voor m'n PM shift begint. Groeten, Gunar

  • 18 Oktober 2004 - 15:52

    Gunar:

    Ha, gelukt.
    Helaas pakt 'ie de memorystick niet, dus ik heb met m'n diskette maar twee foto's kunnen vervoeren. Dit is dus waar we het mee moeten doen.

  • 20 Oktober 2004 - 10:15

    Sanne:

    Ik zou inderdaan maar niet meer terugkomen als ik jullie was. Hier moeten we de winterjassen aan en ik ben net voor de verandering weer eens nat geregend!!!!! Ben benieuwd naar jullie volgende verhalen en foto's!! xx Sanne

  • 20 Oktober 2004 - 12:07

    Janneke:

    Ik zou willen dat ik met jullie kon ruilen!
    Hier is het nat een echte Nederlandse herfst.
    Geniet ervan!!
    kiss

  • 20 Oktober 2004 - 13:07

    RJ:

    Wat een uitzicht! niet te geloven! Asociaal! Leuk dat het zo goed gaat in the USA! btw: is tante knorrie al gesignaleerd op de site?

  • 20 Oktober 2004 - 15:34

    Caspar:

    Gunar, voor nepturk kan je al doorgaan dus neger moet ook wel lukken toch? Goed om te horen dat het zo leuk is.... madrid heeft ook wel wat, alleen al die mensen die spaans spreken... en dan verwachten ze ook dat je wat terug zegt!

  • 20 Oktober 2004 - 15:40

    Caspar:

    Gunar, voor nepturk kan je al doorgaan dus neger moet ook wel lukken toch? Goed om te horen dat het zo leuk is.... madrid heeft ook wel wat, alleen al die mensen die spaans spreken... en dan verwachten ze ook dat je wat terug zegt!

  • 21 Oktober 2004 - 07:20

    Bart I:

    Halloween is nep, carnaval rules!

  • 21 Oktober 2004 - 08:24

    Teun:

    Ik zou zeggen, koop beiden zo'n shirtje zonder mouwen, een hotpants en trek rolschaatsen aan en rollen maar! Wat die amerikanen kunnen, kunnen jullie toch beter. Oh ja, en dan een gettoblaster op de schouder met Beppie Kraft op 10, je moet natuurlijk je afkomst niet verlogenen!

  • 21 Oktober 2004 - 17:58

    Nappie:

    Hee.. Heb net te horen gekregen dat ik 29 okt. weer ga varen in de Caribbean!! Waarschijnlijk voor 4 maanden dus zekers dat ik in maart (rond die tijd) bij jullie langskom!!! Zal m'n rolschaatsen meenemen! kusss Nap

  • 22 Oktober 2004 - 10:02

    Ca:

    klinkt nog steeds goed moet ik zeggen!!!!

  • 22 Oktober 2004 - 10:36

    Jans:

    He mensen van het goede leven, wat een verhalen weer allemaal, de jaloezie begint toe te slaan sinds ik al twee jaar geen herfst meer had meegemaakt... Maar zo te horen is ook de birgelijkheid bij jullie toegeslagen, net echt...

    Tot snel, dikke kus Jans

  • 25 Oktober 2004 - 15:49

    Duns:

    He Tess en Gunner alles nog steeds bueno daar in Florida? Hebben jullie die Halloween party al gehad? En merken jullie wat van de Bush versus Kerry campagne? Ik ben benieuwd, hier in Nederland kutweer en tentamens dus weinig spannende dingen, behalve feestje van Sneggers zaterdag dan!
    Luego

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

The End

02 Februari 2006

Ons laatste reisje...

05 Januari 2006

New York

18 December 2005

Cruise

07 December 2005

Bezoek en reizen, voor de verandering...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 87200

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: