Halloween... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Halloween... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Halloween...

Door: Tessy en Gunar

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ja, ja we hebben gisteren onze outfits gekocht. Samen met Sandra (een collega van reserveringen) zijn we naar Party City geweest, een toko vol met pompoenen, spoken, bezemstelen en spinnen. Ze zijn hier echt helemaal in de ban van Halloween!

Na een grondige selectie zijn we geslaagd. Gunar gaat als Elvis Presley, in een wit strak pak met glitterriem en zonnebril, en ik ga als Geisha, met een gebloemde kimono, een rode onderjurk en natuurlijk een zwarte pruik! We zijn er dus helemaal klaar voor!

Verder gaat alles hier goed. Inmiddels onze eerste pay check gehad en ik moet zeggen, het valt niet tegen!

Inmiddels zijn we ook al wat meer 'thuis' in ons appartementje, we missen alleen nog een bank, maar die komt volgende week. Het is echt geweldig dat appartement, een zwembad, mooi uitzicht. Je betaalt wat, maar dan heb je ook wat!

Zondag nog even lekker bij het zwembad gelegen, lag lekker een boekje te lezen, kwam er opeens een leguaan langs strompelen van ongeveer 1 meter lang! Heel eng!! Die dingen leven hier dus gewoon in het wild!

Verder hebben mijn ouders ons inmiddels al gezien op onze nieuwe fietsen. Er is namelijk een webcam geinstalleerd op Washington Ave. en daar zijn we even naar toe gefietst en toen hebben we even gezwaaid. Voor iedereen die wil weten waar je die webcam kunt vinden op het internet, neem contact op met Theo.

Bedankt voor al jullie reacties en de foto's van Halloween komen zeker op de site!

Groetjes Tessy en Gunar

  • 27 Oktober 2004 - 09:41

    Zorro:

    Ben weer even uitgebreid op jullie ontzettende site geweest en al jullie verhalen gelezen, echt goed te horen dat het goed gaat daar en dat uitzicht is natuurlijk fantastisch!! Ben sinds twee weken terug uit de caribbean en heb ook mogen genieten van zon, zee, strand, duiken en catamaran zeilen. Heb een baan als reisleidster voor Husk dus ik vertrek eind november naar de sneeuw. Deze week nog een laatste keer ouderwets nelly's Inn, samen met Spanjaard, Simon, El en ik.
    Ik blijf jullie volgen en succes met dansen Don dos in je Elvis pak...this is gone be my day, lalallalala...!
    laters Zorro!

  • 27 Oktober 2004 - 14:36

    Gunar:

    Theo, dat is 'm inderdaad. Het beeld is beter dan ik had verwacht! Dat kruispunt zit op ongeveer honderd meter van het internetcafe waar ik nu zit, erg leuk. Krien, zorro, moeders, ontzettende akela van me! Goed dat je het zo lekkerhebt gehad, je moet alleen niet doen alsof wij hier vakantie hbben; we zijn werkende Grote Mensen! Zorg ervoor dat je tijdens jullie laatste feestje het huis niet helemaal uitwoont er er een keertje geen zoeklichten door de kamer schijnen?! Groet, Gunar

  • 27 Oktober 2004 - 20:32

    LL:

    goeie skyline!!!

  • 27 Oktober 2004 - 23:55

    Aart:

    Goeie webcam!! Gunar leuk je weer ff gesproken te hebben!! Moeten we snel weer doen. Laters, Aart

  • 29 Oktober 2004 - 11:29

    Kees:

    Wat leuk dat ze in Amerika ook koeienmarkt (halloween) vieren. Is er dan ook kermis en eten ze SNERT?
    Hebben jullie al een Harley zaak gezien; als jullie er een tegen komen zou ik daar wel een foto van willen zien.
    Wat is trouwens het tijdverschil voor het geval een van ons jullie wil spreken zonder dat je in het midden van de nacht uit bed gebeld wordt.

    Groetjes uit zonnig Hilversum

  • 29 Oktober 2004 - 15:20

    Gunar:

    Kees, geen snert, wel hotdogs, bverschil moet er zijn... Het is hier overigens 6 uur vroeger, dus ik heb op het ogenblik nog een hele dag aan het zwembad voor de boeg; ben namelijk vanadag en morgen vrij. Vanavond moet het grote Halloween feest gaan plaatsvinden, dus ik ben benieuwd.. Jullie horen het wel!

  • 01 November 2004 - 16:22

    Sub:

    Gnar en je Geisha, ennuh? Hoe was het grote helloween-fest?? Neem aan dat jullie de prijs voor de best integrerende buitenlanders gewonnen hebben?? Späterrrrrrrrr, Sub

  • 01 November 2004 - 16:24

    Sub:

    Ps: Misschien moet je maar een tijdstip afspreken (nederlandse tijd) dat je voor die webcam staat te springen, kun je naar ons zwaaien!!

  • 01 November 2004 - 16:45

    Duns:

    Zijn jullie er net zo hard afgegaan met de drank als wij bij Neggers in het Woapen von Tielburg!

  • 01 November 2004 - 16:58

    Kim:

    He Tessy en Gunar,
    Super grappig. Ik weet waar jullie wonen (als ik het goed zie) en dat is te luxe!! Er zit daar op de 21ste verdieping een kantoor + woning van een nederlands bedrijf, daar werkte Jur en ik ben daar geweest. Oh, ik word helemaal jalours van jullie verhalen. (deja-vu!!) Zijn jullie al in aventura mall geweest? (heerlijk shoppen Tes!) Have Fun!!
    Kus Kim

  • 02 November 2004 - 13:58

    Gertje:

    Kinders, ik heb zojuist mijn stage gesprek gehad en dat verliep best prima! als ik weet waar ik heen ga dan horen jullie het wel! succes ermee en Gunar, kom naar het dispuutsweekend vrijdag? we blijven in Maastricht, maar het wordt geniaal dat beloof ik je!

  • 02 November 2004 - 17:12

    Babette:

    Hallo lieve mensen van het goede leven! WOW wat een luxe uitzicht hebben jullie, het appartement ziet er trouwens ook goed uit! Hier in Holland gaat alles goed hoor, afscheid van Nappie gevierd in Luca&Lucas was weer een ouderwets gezellig avondje, Nap zit nu weer op het grote schip! Verder veel aan t werk maar dat zal jullie wel bekend in de oren klinken, nou ben benieuwd hoe het feest was! Liefs Babette

  • 03 November 2004 - 15:40

    Tessy:

    Hallo lieve mensen, willen jullie aub een keertje jullie (nieuwe)adressen doorgeven en jullie verjaardagen. Dan blijf ik nog een beetje op de hoogte!!

  • 03 November 2004 - 18:11

    Babette:

    Adres:
    Kloppersingel 185
    2021 CW Haarlem
    jarig op: 19 augustus
    dat duurt nog even maar kerstkaart is ook welkom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

The End

02 Februari 2006

Ons laatste reisje...

05 Januari 2006

New York

18 December 2005

Cruise

07 December 2005

Bezoek en reizen, voor de verandering...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 87203

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: