Post halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Post halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Post halloween

Door: Tessy en Gunar

Blijf op de hoogte en volg

08 November 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallee allemaal!

Erg goeie webcam, de laatste link die Theo bij het vorige bericht heeft geplaatst, die je zelf kunt sturen en inzoomen!

Even kort, ben namelijk druk aan het werk: Halloween was erg gaaf. Feest met zo'n 40 collega's bij iemand thuis, onwijs leuk versierd, lekker eten en uiteraard een drankje... Merkte wel dat ik het niet meer zo gewend ben, als Werkende Man.

Laptop werkt nog steeds niet, dus nog geen internet thuis en de foto's willen daarom ook nog niet erg vlotten, kl#te dus. Weekend vrij geweest, de hele zaterdag in de bus gezeten om naar twee ontzettende malls te gaan (3 uur enkele reis om een pannenset te ruilen en nieuwe spullen te halen...), maar gisteren gelukkig lekker gechilled bij ons heerlijke zwembad.

Vrijdag weer payday geweest, onder het motto thank-god-it's-friday, zometeen uit het werk nog even naar de mall, beetje rondwandelen.

Moet weer even verder, duty calls!

Groeten G en Tess

  • 09 November 2004 - 10:30

    Kunst:

    Lieve Teske en Gunar,

    Hoest met jullie? Ik denk ik ga jullie belevenissen van de afgelopen tijd effe bekijken. Relaxed dat alles voor de wind gaat. De nodige feestjes pikken jullie ook mee zo te horen! Goed, ik stuur snel een langere mail, ben nu op m n stage dus vandaar. GENIET!!! En tot snel. X Kunst

  • 10 November 2004 - 14:37

    Daan:

    He Tes en Gunar!
    Echt leuk om al die verhalen te lezen! Volgens mij hebben jullie het daar echt te relaxed. Prima vertoeven dus. Geniet er maar van!
    Dikke X, Daan

  • 11 November 2004 - 12:54

    Gertje:

    Elvis & Geisha, heb gisteren gesolliciteerd bij Pino en ben aangenomen! Tes ik ga dus aan de bak op je oude stage! Ik heb er zin an. Goeie verhalen verder en goed te zien dat jullie de site onderhouden. Zijn jullie by-the-way bij WallMart geweest? das nl echt fantastisch! Gunar ga je snel ff bellen

  • 11 November 2004 - 18:30

    LL:

    Stelletje randgroepjongeren!!! Een beetje hangen in de malls!
    Wel echt gaaf allemaal.
    Werk gaat allemaal prima, best druk maar echt heel gaaf. Binnenkort ook nog een paar goeie netwerkborrels van de evenementenbranche dus ben benieuwd of ik nog bekenden ga tegenkomen... Take care en tot snel!
    x LL

  • 11 November 2004 - 18:31

    LL:

    He gertje,

    wanneer begin je bij Pino??? Echt super voor je! Mocht je nog een goede cateraar nodig hebben, e.lemmen@laviecatering.nl

  • 19 November 2004 - 09:41

    Familie Pelt:

    Vandaag op jullie site gekeken, hartstikke leuk, zeg! We blijven het volgen, veel succes!

  • 20 November 2004 - 20:18

    Jans:

    Wat een leventje hebben jullie toch! Goed te doen allemaal geloof ik!
    Hier in het steeds kouder wordende Nederland ben ik voor de eerste keer in jaren maar weer aan de studie gegaan, jaja, tentamenweek, druk, druk, druk...
    Maar alles went!
    Veel succes en plezier, vooral met de laptop en de foto's!!

    Dikke kus Zjanie

  • 05 December 2004 - 11:45

    Beppy:

    Hoi Gunar en Tess
    Gaaf om jullie belevenissen te volgen. Ben een klein beetje jalours op het mooie weer dat jullie daar steeds hebben.
    Maar vergeet je lange wolle onderbroek niet als je naar NY gaat. Daar kan het berekout zijn. Veel plezier en de groetjes aan NY. Liefs witserland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

The End

02 Februari 2006

Ons laatste reisje...

05 Januari 2006

New York

18 December 2005

Cruise

07 December 2005

Bezoek en reizen, voor de verandering...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 87206

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: