Wisseling van de wacht.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Wisseling van de wacht.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Wisseling van de wacht....

Door: Tessy en Gunar

21 November 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Inmiddels zijn we van afdeling veranderd. Gunar zit nu bij reserveringen en ik bij housekeeping. We blijven allebei maar 3 weekjes, want daarna gaan we naar de nieuwe Tower.

Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn, het hotel is bezig met het bouwen van een nieuwe toren van 280 miljoen dollar!!!!

De toren bestaat uit 460 appartementen die allemaal al verkocht zijn(varierend in prijs van 300.000 tot 4 miljoen dollar!!!)De appartementen van 4 miljoen dollar zijn penthouses met eigen zwembad!!

Het wordt dus een soort time sharing project, de appartementen zijn verkocht, maar het hotel gaat de appartementen weer onderverhuren voor de eigenaren.

In deze ontzettende toren gaan wij werken. Ze zijn nu nog druk bezig met de laatste bouwtechnische dingen en 15 december gaan ze alle systemen testen en alles checken. Dan in januari gaan ze de appartementen opleveren aan de eigenaren en in februari komen de eerste gasten die in de Tower verblijven.

We gaan dus een pre-opening meemaken!!!

Verder heeft Gunar net een bezoekje aan de kapper overleefd. Het was echt een bijna-dood-ervaring!

Een nep italiaan met super lang, krullend, vies, geblondeerd haar heeft hem binnen 5 minuten even onder handen genomen!! Hij is er gelukkig heelhuids vandaan gekomen en ziet er weer fris en fruitig uit!! En dat voor 15 dollar!!

Nog een ander nieuwtje, twee dagen geleden zat ik op de bus te wachten voor het hotel. Zat ik lekker rustig te chillen op het bankje, werd er gefloten!! Een ontzettende kerel in een rode Ferrari wilde me wel even een lift geven naar huis. Even getwijfeld natuurlijk, maar toch maar niet gedaan. Nadat ik Gunar dit verhaal had verteld heeft hij me voor gek verklaard!!

Maar nu gaan we echt naar het strand, want we zijn er nog helemaal niet geweest! Schande!! Maar we hebben het ook zo druk!!

Mensen, allemaal weer bedankt voor de reacties en tot mails!

Oh en by the way, we gaan in januari naar New York!!!!!

Groetjes Tess & Gun

• 21 November 2004 - 18:40

Babette:

Hallo mensen van het goede leven! Wow cool dat jullie in een toren gaan werken! Verder klinkt het erg aangenaam allemaal, beetje chillen op t strand, sjansen met kerels in ferrari's!ha ha.
    Sanne en ik, vertrekken op 17 april dan gaat ons avontuur ook echt van start! Kus babs

• 22 November 2004 - 10:58

Janneke K:

heej, helemaal te gek wat jullie allemaal beleven. echt een goede stap gemaakt! januarie NYC dikke jassen snowproof dikke handschoenen enz.... zeer koud!
    kiss jans

• 28 November 2004 - 12:31

Sub:

Zijn er nog appartementen vrij, doe mij er dan maar eentje met zwembad... Klinkt wel erg goed allemaal!!

• 30 November 2004 - 11:11

Jan M:

Ben al aan t sparen...

Tot snel dus en pomp dat luchtbedje maar vast op! (Juli 2005!)

En Tess, hij had toch niet zo'n vies toupetje he!

Kus Jans

• 02 December 2004 - 16:24

Plugge:

He Tes en Gunar,
    Ik ben jaloers..... Echt prima leventje hebben jullie daar! Hier alles goed, het leventje in A'dam bevalt prima enne nog steeds druk aan de studie!
    Mensen geniet ervan, blijf jullie verhalen lezen!!
    liefs, A-M

• 05 December 2004 - 20:22

Ferry En Nicolle:

Hallo levensgenieters. Klinkt goed die verhalen van jullie. Ben eigenlijk best wel jaloers. Hier is het inmiddels ijs en ijskoud. Hoorde net dat jullie nu in Key West zijn bij de dolfijntjes. Ik krijg je zusje wel zover dat we ook een keer jullie kant opkomen dus reserveer maar alvast een appartementje voor ons. We missen jullie maar het is fijn om te weten dat het allemaal zo goed gaat met jullie.

dikke kus Nicolle en je zusje

• 06 December 2004 - 20:46

LL:

lieve G&T,

hoe lang gaan jullie naar NY, helemaal geweldig! In Nederland was de laatste aflevering van Sex and the City en daarna waren er allerlei specials. Daar zeiden ze dat je in NY de Sex and the City city tour kan doen...misschien iets voor het paar van het jaar??? Inclusief Manolo's Tes!

x