Key West - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Key West

Door: Tessy en Gunar

Blijf op de hoogte en volg

07 December 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo leute,

Wij zijn afgelopen weekend er even lekker tussen uit geweest!! We hebben het namelijk zo zwaar hier...

Key West was de bestemming van dit uitstapje!! Samen met Christine(meisje uit Duitsland, zelfde programma, zelfde hotel) en haar vader zijn we in een ontzettende cabrio twee dagen naar Key West geweest.

Natuurlijk een heerlijke en goedkope overnachting gehad in het Doubletree Key West(Hilton Family Hotel).

Beetje rondgewandeld in Key West, gewinkeld, naar een ontzettende kerstparade gekeken en overdag naar een dolfijnen research center geweest! En natuurlijk zijn we naar het zuidelijkste puntje van de VS geweest, een of ander lullig paaltje(soort drielandenpunt) dat 90 miles vanaf Cuba ligt.

Inmiddels hebben we de foto's op cd-rom gezet, dus er staan eindelijk foto's op de site! Ja, ja het is dan eindelijk gelukt!!!

Verder gisteren begonnen aan de Front Desk en dit weekend gaan de kerstinkopen gebeuren!

Lieve mensen, allemaal weer bedankt voor de reacties en tot laters!

Groetjes Tess & Gun

  • 07 December 2004 - 16:45

    Aart:

    Road trips zijn cool!! Hoop dat alles goed gaat daar, hier alles prima. Vanaf maandag werk ik op accounting, dus enorme 9 - 5 baan. Weekends vrij, ach je kent het wel... Laters

  • 08 December 2004 - 10:00

    Gertje:

    Luxe foto's, ik heb het ook een stukje 'life' kunnen meemaken door de telefoon. Goed jullie ff gesproken te hebben! succes met de nieuwe werkzammheden en val niet van die toren af!

  • 09 December 2004 - 15:23

    LL:

    He eindelijk kan ik wat ervaringen met jullie delen, aangezien Clau, Maria, Plugge en ik in het BaVoweekend het enige echte drielandenpunt in Vaals hebben bezocht! F*ckin' impressive!!! NOT! maar was wel gezellig! Wat hebben jullie trouwens toch met mooie auto's? Was het een beetje weer in de keys? zal wel een hele aparte setting voor een kerstparade zijn geweest!
    Verder blij om te horen dat alles daar nog steeds zo lekker gaat, mochten jullie trouwplannen krijgen, zie een van mijn laatste reacties.....
    Heel veel liefs uit een steeds kouder wordend NL.
    LL

  • 10 December 2004 - 01:56

    Aart:

    Ellen, ben je nou alweer aan het netwerken?We hebben het er toch over gehad!

  • 14 December 2004 - 22:06

    Babette:

    He mensen, wat een leuke foto's zeg!! Elke keer krijg ik weer een steekje in mijn buik... Ik zie dat jullie ook al een kerstboom hebben! Ik zal jullie missen tijdens ons 3e kerstdagdiner, deze keer niet op zo'n super locatie als de boerderie maar ja het is niet elk jaar feest!! Nou genietse en werkse, kus Babette

  • 16 December 2004 - 10:04

    Marjolein:

    Jeetje wat hebben jullie het gaaf!! Super om te lezen.
    Fijne kerst en een goed 2005!!!
    Dikke kus
    Marjolein

  • 16 December 2004 - 15:04

    Beppy:

    Sali same
    nog steeds leuk om jullie riesverslag te volgen. Over een maandje kan Ans jullie ook zo iets leuks berichen. Ik n.l. zojuist in Arosa een leuk hotel gevonden voor ons vrouwen weekend. Groetjes uit Zwitserland

  • 17 December 2004 - 09:59

    LL:

    Heee
    Tes, ik was helemaal in shock toen ik je op mijn voicemail hoorde!!! Echt jammer dat ik je telefoontje gemist heb! We proberen het binnenkort weer!
    En Aart, kan er echt niks aan doen...januari wordt een mindere maand...

    x

  • 17 December 2004 - 13:45

    Zjanie:

    He lieve mensen!!

    Wat een gave foto's!! Tes, vond het onwijs gaaf dat ik je gister effe aan de telefoon heb hehad! Doen we snel weer! Ik zal jullie missen bij het 3e kerstdagdinertje, alhoewel, ik ben er nog nooit bijgeweest, maar toch, jullie ook zonnige kerstdagen en natuurlijk tot in het nieuwe jaar, spaarplan Miami in the house!

    Dikke kus Jans

  • 17 December 2004 - 18:50

    Ferry En Nicolle:

    Hoi lieverds
    bedankt voor jullie kerstkaartje. Wij willen jullie ook hele fijne en warme kerstdagen toewensen en een heel gelukkig nieuwjaar maar dat moet wel lukken denk ik in het zonnige Miami. Heel veel groetjes en een dikke kus uit het koude Oisterwijk

  • 20 December 2004 - 11:34

    Paul Corry.:

    leuk jullie avontuur te lezen zo te zien en lezen gaat het goed met jullie.WIJ WENSEN JULLIE DAN OOK FIJNE KERSTDAGEN IN EEN IETS WARMERE TEMP.ALS HIER.
    HEBBEN JULLIE DE WHISKY AL ONTVANGEN? ZO JA GENIET ER VAN
    GROETJES PAUL EN CORRY.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

The End

02 Februari 2006

Ons laatste reisje...

05 Januari 2006

New York

18 December 2005

Cruise

07 December 2005

Bezoek en reizen, voor de verandering...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 87204

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: