Merry Christmas!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Merry Christmas!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!!!

Door: Tessy en Gunar

22 December 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

Vanuit Miami willen we iedereen alvast Prettige Kerstdagen wensen en een gelukkig en gezond 2005!!

Eerste week aan de Front Desk zit er inmiddels op, het gaat allemaal prima, maar het blijft toch raar om een hotelkamer te verkopen van ongeveer $300 en dan nog te vertellen dat ze $18 moeten betalen voor parkeren en $3.20 voor een safety deposit box!

Maar de tijd gaat nu wel sneller en het is leuk om weer eens iets nieuws te doen.

Gisteren een Christmas party gehad van het hotel. De Grand Ballroom was omgetoverd tot een winters festijn met veel eten en weinig drank! Omdat wij natuurlijk mensen kennen hadden we in plaats van standaard 2 bonnen per persoon, 14 bonnen voor alcoholische versnaperingen! Prima geregeld dus!

Onder het mom van netwerken tijdens informele gelegenheden hebben nog even een afspraak gemaakt met de GM om vrijdag alvast een bezoekje te gaan brengen aan de nieuwe Tower, we moeten natuurlijk wel op de hoogte blijven hoe het ervoor staat!

En om het feest compleet te maken, heb ik ook nog een weekend weg gewonnen tijdens de Raffle(loterij)!! Gunar en ik gaan drie dagen/twee nachten naar Fort Lauderdale!!

Inmiddels is Gunar erg geliefd binnen het hotel, vooral bij de vrouwen, vanwege zijn Elvis imitatie tijdens de jaarlijkse pep-rally! Hij had zijn glitterpak weer uit de kast getrokken, zijn haar weer in een kuif gemodelleerd en z'n blue suede shoes weer gepoetst! Het was een groot succes!

Oke lieve mensen, Merry Christmas, en tot mails!

Groeten Tess & Gun

• 24 December 2004 - 05:52

Aart:

Happy Holidays!!

• 24 December 2004 - 12:20

Babette:

Hallo lieve mensjes, hele fijne kerstdagen en een Happy 2005!!!! wederom weer gave foto's! Wel raar lijkt me kerst in de zon!
    Dikke kus babs

• 25 December 2004 - 18:22

Ben:

Merry Xmas, genieten jullie er ook zo van in de zon?

• 29 December 2004 - 17:01

Caspar:

Happy Xmas people en natuurlijk een gelukkig nieuwjaar! Geen zon hier, maar niet zo koud als in NL dus das alleen maar mooi!!

• 01 Januari 2005 - 14:05

Ferry En Nicolle:

Hoi lieverds. Wij willen jullie vanuit het koude Nederland een gezond, gelukkig en een warm nieuwjaar toewensen. Dikke kus van Ferry en Nicolle

• 02 Januari 2005 - 12:34

Sub:

Hé turtle doves!! Nogmaals het allerbeste voor 2005. Moest helaas jullie voicemail inspreken, maar volgens mij was het bij jullie een uur of zes avonds, dus da's ook niet zo raar. Maar goed, het ging om het idee, hoop dat ik nog enigzins verstaanbaar was.

Groeten, Sebas

• 03 Januari 2005 - 12:49

LL:

Hola!

Leuk om jullie nog even gesproken te hebben, al was het waarschijnlijk een beetje onduidelijk...Hebben jullie nog een mooi feestje gebouwd? Tot snel!
    X

• 03 Januari 2005 - 12:49

LL:

Hola!

X

• 04 Januari 2005 - 16:25

Anke:

Hoi tessy en gunar,
    GELUKKIG NIEUWJAAR!! Maar gezien jullie verhalen en foto's zal dat wel goed komen! Denk ook dat ik jullie site nu maar weer snel ga verlaten want ik wordt echt stinkend jaloers. Succes en heel veel plezier nog.
    Kus anke

• 08 Januari 2005 - 11:22

Gertje:

Nog een voorspoedig, gelukmakend en succesvol 2005! Ik heb jullie al meerdere malen geprobeert te bellen maar dat lukt niet zo goed. Ik hoorde in ieder geval de voicemail van Gunar. Ik blijf het proberen en kids keep up the good work!!!

• 08 Januari 2005 - 12:14

Sub:

Gert, dus jij was op Wijtmans zijn kamer, boefje!!!