Eindelijk... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Eindelijk... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Eindelijk...

Door: Tessy en Gunar

10 Januari 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het is gebeurd, we hebben eindelijk Internet in het appartement!!

Inmiddels zijn ook mijn ouders gearriveerd in Miami. Vrijdagavond hebben we ze opgehaald van Miami Airport. Na een lange en vermoeiende reis waren ze toch wel erg onder de indruk van het uitzicht vanuit het appartment!

Na een heerlijke en welverdiende nachtrust zijn we zaterdag een toeristische wandeling gaan doen door South Beach. Natuurlijk hebben wel al een beetje gewinkeld op Collins Avenue, over het strand gelopen op Ocean Drive en een bakje koffie gedaan bij Starbucks!

Later in de middag zijn we naar Bayside Marketplace gegaan om daar een boottocht te gaan doen langs alle bekende grote huizen van alle sterren. We zijn tot de ontdekking gekomen dat Gloria Estefan, Shaquille O\'Neil(basketballer)en Julio Iglesias onze overburen zijn!

Zaterdagavond hebben we heerlijk Italiaans gegeten op Lincoln Road!

Vandaag weer vroeg uit de veren, want er stonden nog meer toeristische dingen op de agenda!! En wel de Everglades, oftwel de Biesbos in Miami!

Na een geweldige busreis heen, met een zeer langdradige reisleider, mochten we dan eindelijk plaatsnemen in de air boat! We vlogen door het gras heen, over het water en tussendoor moesten we ook nog op zoek naar Alligators! Erg leuk!

Vanavond hebben we onzelf getrakteerd op een heerlijke maaltijd in het appartement! En natuurlijk mag daarbij een kopje koffie van Starbucks niet ontbreken.

Morgen is het weer zover, de plicht roept weer! De ouders vertrekken naar Key West en wij gaan hard aan het werk.

Nog maar vier daagjes en dan gaan we naar The Big Apple!!

We houden jullie op de hoogte!

Groeten Tes & Gun en natuurlijk nu ook de ouders!

• 10 Januari 2005 - 15:11

LL:

Ha paar v/h jaar (jaaaa, ook dit jaar!)+ ouders
    Tes, wilde even vragen wanneer je ouders weer terug gaan naar Oisterwijk, want moet binnenkort naar Maastricht en misschien dat je vader wil rijden...! Nou, geniet nog even van jullie laatste avondje met de ouders en werkse weer morgen!
    x

• 11 Januari 2005 - 10:57

Sub:

Hé Gnar, lekker out-fit!!!

Groet, Sub

• 13 Januari 2005 - 10:28

Gertje:

Hee jullie twee!! Het ziet er allemaal heel goed uit! Ik had al een berichtje geplaats maar dat ging niet helemaal goed geloof ik. Ik heb de voicemail gehoord van Gunar en heb daarna geprobeerd terug te bellen, maar dat ging niet helemaal tof! Ik ga het binnenkort weer proberen! WOrdt weer tijd om ff bij te kletsen!! Succes met alles en veel plezier!!

• 13 Januari 2005 - 13:31

Kunst:

He lieve Tes en Gunar,
    Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat jullie american dream maar mag uitkomen.

x Kunst

• 14 Januari 2005 - 08:11

Tess & Gun:

Het is nu 4.09 \'s ochtends vroeg...En we gaan naar New York!!!! Komende dagen zijn we dus even niet bereikbaar, maar maandag zijn we er weer!! Groeten

• 14 Januari 2005 - 11:31

Plugge:

He tes en Gunar,

Jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Enne heel veel plezier in de Big Apple!

liefs A-M

• 16 Januari 2005 - 18:43

Maria:

he tes en gunar
    sorry,sorry,sorry!!!!
    ik beloof het steeds weer maar het komt er maar niet van. maar ik denk aan jullie hoor!! dat is tenminste iets. dikke kus maria

• 16 Januari 2005 - 20:35

Bebbet:

he lieverds,
    jullie zijn nu lekker NY city aan t verkennen...goed geregeld!! Relaxed dat jullie nu ook internet hebben in julle appartement, kunnen we lekker chatten!! Kus babs