Graveyard - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Graveyard - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Graveyard

Door: Tessy en Gunar

Blijf op de hoogte en volg

25 Februari 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goedemorgen/middag/avond allemaal,

Op het moment zit ik wederom midden in de nacht in de backoffice van de receptie mijn nacht door te brengen. Nu Tess haar 3 graveyard shifts er weer op heeft zitten, heb ik de twijfelachtige eer het stokje van haar over te nemen.

En dus zit ik hier mijn best te doen wakker te blijven en toch minstens 1 oog open te houden.

De situatie is wat dit betreft dus helaas nog steeds niet veranderd. Chronisch personeelstekort zorgt er nog steeds voor dat wij met z'n 3-en samen met manager German de Toren moeten draaien. Mensen zijn inmiddels aangenomen, maar voor die uitgetraind en 'rijp' voor de desk zijn... afwachten.

Dit heeft er intussen wel toe geleid dat de sfeer niet altijd meer even goed is. Tess, ik en Christine hebben al menig discussie gevoerd met German over wat hij nu toch wil en verwacht, en vooral wat er gaat veranderen, maar het lijkt allemaal niet door te komen.

Maar goed, ook dit zal wel weer in orde komen, er zijn ook nog positieve kanten. Zo zijn mijn ouders nog steeds hier (nadeel, ja daar is ie weer, is alleen wel dat Tess en ik door onze diensten nog niet een dag samen vrij zijn geweest om met mijn ouders iets te gaan doen). Ze zijn al zo asociaal bruin dat Herm alleen nog een plakbaard nodig heeft om van de terugvlucht te worden geweigerd, de moslim-extremist!

Vandaag hebben we het welbekende boottochtje gemaakt langs de huizen van de rich-and-famous, blijft toch wel erg leuk. Morgen gaan de eltern naar de Everglades voor een propellorboot-tcoht door dit krokodillenmoeras, en dan ben ik gelukkig nog het weekend vrij, voordat ze maandag weer vertrekken.

Ondertussen blijft de zon (over het algemeen) schijnen, smaakt de koffie van Starbucks erg prima en eten we heerlijk bij overbuurmannetje Olivier's. Dus hoewel het nu even allemaal iets moeizamer gaat, vermaken we ons nog goed, en zijn we altijd beter af dan jullie in natte-sneeuw-nederland!

Groeten, en tot mails/bels/sites!

Groeten, Tess en Gunar

  • 25 Februari 2005 - 11:19

    LL:

    Gunar, je klinkt down, ben ik niet van je gewend! Veel plezier van het weekend en sterkte met je shifts en managers die nergens iets van snappen!
    x LL

  • 26 Februari 2005 - 04:35

    Aart:

    "Alle voordeel hep ook z'n nadeel" heeft Cruijf wel eens gezegd... Spreek je snel weer. Groeten ook voor je ouders! Take care, (ik ga zo ook een nachtdienst draaien omdat er geen anders personeel is om het te doen). Voordeel daarvan is dat op het moment dat er wel personeel is, ik degene ben die van alles iets afweet. Good luck!

  • 26 Februari 2005 - 09:04

    Kim:

    Veel succes op t werk! Maar jullie zijn idd altijd nog beter af want het is hier erg koud brrrrr! Tot mails. x Kim

  • 27 Februari 2005 - 14:13

    Sub:

    Hé vriend, wat een geklaag allemaal zeg...moaning and bitchin'... ach het weer is in ieder geval goed! Hier is het achterlijk koud en ik zag vanmorgen oud beeldmateriaal van de elfstedentocht op T.V., dus de rayonhoofden zitten al weer rukkend voor de buis...ik ben benieuwd. Verder alles wel hier, druk op zoek naar tijdelijk werk en dan zien we wel weer verder. Spreek je snel.

    Sub

  • 27 Februari 2005 - 17:43

    Beppy:

    En hier is het nog veel erger met de sneeuw en vorst als in nederland.
    zeg maar tegen Ans dat ik m'n lange wolle onderbroek nu echt nodig heb.
    Het is nog steeds leuk om jullie berichten te lezen. Also Tessi en Gunar veel liefs uit Zwitserland en groetjes aan Ans en Herman

  • 04 Maart 2005 - 09:44

    Duns:

    Gunner en Tes het is in Nl vannacht -20 geweest en de sneeuwballen vliegen je hier om de oren. Geniet dus maar lekker van het klimaat daar. Succes met alle werkzaamheden. Groet uit een koud Amsterdam. P

  • 06 Maart 2005 - 15:37

    LL:

    He p vh j!
    Al weer een beetje uit de nachtdiensten? Weet wat het is om een gebrek aan zonlicht te hebben aangezien het vandaag weer sneeuwt. Zit een beetje met een innerlijk dilemma, aan de ene kant ben ik echt GEK op sneeuw, aan de andere kant mis ik de kerstboom erbij...Het is even wennen. Vrijdag weer gezellig in amsterdam sneeuwpret gehad met de halve Hotelschool, dus was weer leuk! Over twee weekjes lekker skieen, nog meer sneeuw!
    Trouwens tijd voor ieuwe verhalen vanuit miami, ben weer nieuwsgierig...
    Liefs LL

  • 08 Maart 2005 - 18:24

    Babs:

    He pikkies! Hoe staat t leven?? Hier alles goed, vrijdag weer even partyen in Maastricht, Kunst en Maria krijgen Funda uitgereikt! Ben benieuwd weer naar jullie verhalen ben t met LL eens, tijd voor een nieuwe update!
    KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

The End

02 Februari 2006

Ons laatste reisje...

05 Januari 2006

New York

18 December 2005

Cruise

07 December 2005

Bezoek en reizen, voor de verandering...
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 87196

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: