De wonderen... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu De wonderen... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

De wonderen...

Door: Tessy en Gunar

04 April 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

zijn de wereld nog niet uit.

Na twee weken te hebben gehad waarin we 32 (Tess) en 23(Ik) overuren hebben gedraaid, hadden we afgelopen week weer eens samen vrij; en wel twee (2!) dagen.

We besloten om voor de tweede keer in onze 6 maanden hier naar het strand te gaan. Nu moet ik zeggen dat we inmiddels toch al wel een aardig kleurtje hadden, maar op het strand ging het toch nog even wat harder dan gedacht. Mijn gezicht begint al licht te vervellen...

De trip naar LA en San Diego van juni begint ook stiekem al een beetje te kriebelen, zeker nu we hebben gehoord dat we idd 3 overnachtingen in het Beverly Hilton hebben. Erg gaaf! Maar voor dat uitstapje hebben we eerst nog een weekendje Palm Beach liggen, dat hopelijk begin mei kan plaatsvinden. Eind mei komt dan ook nog m'n broer op bezoek, dus we krijgen het nog druk...

En werk, tja wat moet je er van zeggen. Het aantal schreeuwend Amerikanen valt hier erg mee tov het Resort, waar we hiervoor werkten. Wel vinden ze toch altijd nog iets om over te zeiken; zeker als ze vermoeden dat het ze iets oplevert.

Inmiddels is ongeveer de helft van de in total 462 kamers in gebruik, wat het toch al wel een hotelletje op zich maakt. Het werk wordt ook wat meer gestructureerd en alles gaat wat beter lopen; wat ook zich ook wel mag in een hotel waar de rates voor een standaard kamer op het moment beginnen rond de 440 dollar.

Goed, nog een uurtje, dan zit het er weer op voor vanavond. De groeten en we houden contact.

Tessy en Gunar

• 05 April 2005 - 09:23

LL:

Echt stom he, als niemand op je nieuwe bericht reageert!
    Genier lekker van jullie vrije daagjes! Verdiend!
    x

• 06 April 2005 - 17:39

Kunst:

Lieve Tess en Gunar, Geniet lekker van jullie verdiende rust, zo zie je maar weer dat jullie ook het werkende leventje hebben gekregen van echte Amerikanen. In het Okura gaat alles flex, ook druk, en Ayaan Hirsi Ali te vaak gezien deze week, wat een lelijk mokkel is dat toch!! Mail jullie snel weer. dikke kus Kunst!! Ps niet te bruin worden he!!

• 13 April 2005 - 14:36

Paul Corry:

Hallo Tes en Gun.
    Ik ben weer even bij met alles wat jullie doen en laten. Wij zijn weer terug uit Z.A. wat een prachtig land we hebben genoten van het weer ,wijn wijn wijn en nog eens wijn.En ook van de tipjes naar stellenbosch,somerset west,franschoek,paarl,
    Kortom het was een fantastischereis met een leuk gezelschap met veel humor.
    We kijken nu al weer uit naar de volgende trip 05-05 gaan we naar roemenie voor een trouwerij van vrienden en dan blijven we daar een klein weekje.
    Voor jullie ligt ook het nodige in het voor uitzicht dat is altijd prettig niet waar.
    Nou Gun Tes het ga jullie goed en tot mails
    Liefs en een kus Paul en Corry.

• 15 April 2005 - 09:28

LL:

het lijkt wel of iedereen het ineens druk heeft?