Alweer Key West... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Alweer Key West... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Alweer Key West...

Door: Tessy en Gunar

10 September 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

En we zijn weer op vakantie geweest, een korte vakantie deze keer.

We hadden gepland om naar Orlando te gaan, hotel was geboekt, auto stond klaar, maar toen hoorden we dat Ophelia, hurricane, richting Orlando ging dus hebben we de plannen gewijzigd. Key West werd de bestemming.

Gunar vlug op internet een ander hotel geboekt, een bed & breakfast in het centrum van Key West.

Eenmaal daar aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en werden we begeleid naar onze kamer met de mededeling dat ze ons over 5 minuten weer op kwam halen voor een kleine tour en wat informatie.

Het 'huis' heeft 8 kamers en is in victoriaanse stijl gebouwd. Alle kamers zijn carribisch ingericht met veel felle kleuren en rare kunst. Er zijn een paar verandas met leuke zitjes en een hangmat waar je lekker kunt chillen en natuurlijk loopt er in het huis een hond!

Ontbijt bestond uit vers fruit en bagels die heerlijk lagen te wachten in de keuken. Onder het genot van een versgeperst sapje kon je heerlijk ontbijten in de tuin met jacuzzi!

We hebben heerlijk gerelaxed, een boottocht gedaan op een catamaran met jet ski's, water skien, snorkelen, windsurfen etc en natuurlijk heerlijk uit eten geweest.

Kortom een heerlijk korte vakantie en we kijken alweer uit naar de volgende!!

Groetjes Tess & Gun

• 12 September 2005 - 15:35

Babs:

Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit zeg...goed geregeld! Hier alles goed, ben maandag begonnen met de studie, het is weer even wennen maar wel leuk!
    Kus Babs

• 15 September 2005 - 19:15

Victor:

Cool pics!! Here in NYC the weather is really nice, but in 3 weeks... GONE!
    Take care!!!

Groetjes!

• 19 September 2005 - 08:32

Sub:

Gnar, als jullie toch de hele tijd op vakantie gaan neem dan een voorbeeld aan Aart en kom gewoon lekker hier heen.... 6 oktober lijkt me wel een goeie datum!!! Laat maar weten hoe laat ik jullie van Schiphol moet halen....

Groet, Sub

• 20 September 2005 - 06:43

Sub:

Jongelui, sterkte met weer die volgende storm.. ik hoop dat het allemaal meevalt en dat dat apparaat aan Miami voorbij gaat...

Sub

• 20 September 2005 - 16:00

Tessy:

Rita is hier!!! En ja hoor, de volgende Hurricane is weer huis aan het houden in Florida. We zitten nu in het hotel, want we kunnen niet naar huis. Waarschijnlijk nog een nachtje en dan mogen we weer naar ons huisje. Het valt allemaal wel mee, gewoon hoge golven, veel wind en regen.

We houden jullie op de hoogte!!

Groeten

• 20 September 2005 - 22:22

Aart:

Hier in LA is het weer wel lekker, zonnetje, zo'n 80 graden....

• 29 September 2005 - 10:29

Sub:

Wacht maar tot je morgen hier bent Aart, het is echt bagger weer nu... kwam vanmorgen drijfnat op mijn werk aan. Dat begint redelijk beroerd kan ik je vertellen.. Dus geniet er nog maar even van daar.

G'nar, how's life? Alles weer een beetje normaal daar? Weer lekker in je eigen bedje of niet? Bel je deze week nog even, of skype.. Ben benieuwd hoe het nu gaat en waarom je niet bij Aart in het vliegtuig zit.. (en zeg niet omdat dat vliegtuig ergens anders vertrekt..)

Groeten aan de vrouw en we spreken elkander wel weer.

Sub

• 29 September 2005 - 12:19

Gunar:

Subs, alles weer helemaal normaal hier, iig op het moment. Mooi weer en twee dagen vrij.

De reden dat ik niet naar Nl. kom is dat maandag mn vliegtuig naar New York vertrekt, waar we Simon even gaan bezoeken.

We bellen, gr, G

• 29 September 2005 - 14:57

Sub:

Nou vooruit, als je Simon de groeten van me doet vergeef ik het je..!!

• 30 September 2005 - 13:21

Gunar:

Dank je Sub, ik wist dat je het zou begrijpen. Zeker ook als je hoort waar we overnachten. Na een aantal tlefoontjes is het toch weer gelukt. Als jullie ons tussen maandag en donderdag zoeken, dan zitten we in het Waldorf=Astoria! De groeten!

• 03 Oktober 2005 - 00:56

Tess & Gunar:

Hoi, hoi, hoi!!!!

We gaan weer op reis, we gaan naar New York! Morgenochtend vertrekken we voor 3 nachtjes naar The Big Apple!

Dus foto's volgen....

Groeten

• 04 Oktober 2005 - 06:50

Jans:

Hallo mensen van het goede leven... Veel plezier in NY! Hebben jullie weer effe goed gefikst. Veel plezier en ben blij dat Rita jullie gewoon heeft laten zitten waar jullie zitten. Hoop jullie in januari met een klein bezoekje te kunnen verblijden, maar d'n portemonnaie is nog niet dik genoeg, I'll do my best!

Groeten uit het Tilburgse, dikke kussen Jans