Update - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Update

Door: Tessy en Gunar

29 Januari 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo lieve Mensen,

Even een korte update van ons leven hier in Miami.

Laatste tijd veel aan het werk, er zijn veel veranderingen gaande binnen het hotel. Het hotel is verkocht aan een vastgoed ontwikkelaar en die gaat het voor 150 miljoen dollar renoveren. Ook is het nog maar de vraag of het nu een Hilton hotel blijft.

Verder heeft de nieuwe FO Director ook grote plannen, het service niveau moet omhoog en iedereen moet zich daar voor 100% voor inzetten. Zo niet, dan kun je vertrekken! Ook heeft hij 12 nieuwe mensen via HRC aangenomen en die komen de komende maanden binnenvallen.

Met ons hebben ze ook grote plannen, want we moeten in het begin met z'n vieren de Tower gaan draaien op FO gebied. Verder willen ze ons alle mogelijkheden bieden die we maar willen!! Klinkt allemaal positief!

Veel veranderingen dus! Volgende week is het dan eindelijk zover, we gaan onze eerste dagen tegemoet in de Tower. We zijn erg benieuwd, want we hebben er nog niets van gezien.

Vandaag waren we even een dagje vrij en hebben we een bezoekje gebracht aan Miami Seaquarium. Soort Dolfinarium, maar dan anders.

Dolfijnenshow gezien met de enige echte Flipper!! En ze hadden zelfs een orka!! Leuk dagje gehad, maar helaas moeten we morgen weer aan de slag!

We houden jullie op de hoogte!

Groeten Tess & Gun

• 31 Januari 2005 - 10:48

LL:

PvhJ,

Tes onwijs leuk om je weer te hebben gesproken en echt knap dat je eraan hebt gedacht, zelfs het goede tijdstip!Heb je de PUUR-verjaardagskalender boven je bed hangen...
    Ben heel benieuwd hoe alle veranderingen voor jullie gaan uitpakken, maar ben ervan overtuigd dat het helemaal goed komt! Veel succes en tot snel maar weer!
    x

• 31 Januari 2005 - 21:42

Kim:

Super leuk om al je foto's te zien. Heb het zelf ook allemaal meegemaakt, key west, everglades, boottochtje. Hier in Adam ook alles ok!
    Heel veel succes in de tower!
    Liefs Kim