Tower - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu Tower - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van tessyengunar - WaarBenJij.nu

Tower

Door: Tessy en Gunar

08 Februari 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ja hoor, het is gebeurd!!!

We werken eindelijk in de Tower. Afgelopen weekend hebben we een test weekend gedraaid. Alle managers bleven in de Tower slapen en hebben alle faciliteiten gebruikt om te checken of alles wel werkte. Natuurlijk was dit niet het geval, vooral met het sleutelsysteem waren veel problemen.

Maar inmiddels is alles redelijk opgelost en zijn de eerste eigenaren vandaag binnen gekomen. Vanaf vandaag vinden de 'closings' plaats en dat betekent dat er dus iedere dag een aantal kamers opgeleverd worden. Vanaf maart ongeveer verwachten we de eerste 'echte' gasten in het hotel.

Verder ziet alles er echt fantastisch uit, alles is nieuw en mooi, dus dat is zeker een verandering met dat motel waar we afgelopen maanden gewerkt hebben. De kamers hebben allemaal een balkon en zijn of studio's of 1 bedroom suites.

Ook ons uniform is aangepast aan de Tower. In het motel staan ze met donkergroene outfits, wij hebben de nieuwe South Beach look aangemeten gekregen. Voor de dames, beige mantelpakjes met zeer hip rokje en voor de heren een beige pak met baby blauw t-shirt eronder. Ja, ja gewoon een t-shirt!!
De meningen zijn sterk verdeeld over onze nieuwe outfits, maar wij zijn er wel blij mee!

Op dit moment werk ik night shifts en omdat er dus nog helemaal niets te doen is, heb ik even tijd om de site te updaten. En verder heb ik een boek meegenomen om de tijd door te komen. Gunar werkt
avondddiensten en volgende week wisselen we.

Woensdag komen de ouders van Gunar en het weekend komt ook Nappie een bezoekje brengen.

Hier gaat alles dus nog steeds z'n gangetje!

Groetjes Tessy en Gunar

• 09 Februari 2005 - 02:52

Gunar:

He Tess, leuk om zo je avonturen te lezen. Nu je nachtdiensten draait, lopen we elkaar redelijk mis! Leuk, zo'n opening. Groen water uit de kranen schijnt daar bij te horen... had gedacht dat de klachten nu wel over zouden zijn.

• 11 Februari 2005 - 20:30

Gunar:

Ik ben blijkbaar nog de enige vaste klant... Mijn ouders zijn inmiddels hier. Vandaag mijn tweede vrije dag gehad, gisteren Beach rondgewandeld, vandaag naar Bayside en Downtown geweest. Nu nog even naar de pool en dan zit mijn 'weekend'er weer op. Komende week beginnen mijn nightshifts, dus dat belooft weinig goeds. Tess heeft morgen de laatste nachtdienst, die gaat weer normale diensten draaien. Aangezien mijn ouders komende week een mini-cruise richting Bahamas maken komt het nog wel enigszins voordelig uit. Adios, G

• 12 Februari 2005 - 07:04

Tessy:

Nee Gunar, ik ben ook nog steeds een vaste klant van de site! Jammer dat onze trouwe aanhangers het af laten weten! Inmiddels ben ik bezig met m'n laatste nachtdienst, gelukkig!! Het is echt een ramp, hele nacht niets doen, 1000x je hotmail checken en helaas geen spelletjes spelen op de computer want dat gaat niet! Dus Gunar succes!

• 12 Februari 2005 - 15:25

Ferry En Nicolle:

Hier weer een berichtje van een stel trouwe aanhangers!We laten jullie niet in de steek hoor en we denken elke dag aan jullie. Hier hebben we net de carnaval weer overleeft dus we kunnen er weer een jaartje tegenaan. Verder hebben we weinig nieuws uit ons kikkerlandje. Het regent hier weer zoals gewoonlijk en van de temperaturen wordt je ook niet erg vrolijk. Werk met zin en we spreken elkaar snel weer.

Groetjes van Ferry en Nicolle

• 13 Februari 2005 - 10:03

Sub:

Dit alles klinkt wel heel dramatisch, als je elkaar moet spreken via je eigen web-site...tja, da's wel heel erg. Hoop voor jullie dat je niet al te veel van dit soort graveyard-shifts krijgt. Good luck!

Sub

• 13 Februari 2005 - 19:04

Sanne:

Vind het nog steeds leuk om jullie avonturen te lezen hoor!!!! Hebben jullie de stad onveilig gemaakt met Nappie!! Veel plezier met de ouders.
    xx Sanne

• 13 Februari 2005 - 19:36

Bebbet:

Hi, ik volg jullie avonturen ook trouw, maar maak gewoon niet zoveel boeiends mee dus laat niet altijd een berichtje achter! Nou viel spas met napster! kus babs

• 14 Februari 2005 - 14:16

LL:

Tes, www.zylom.nl, leuke spelletjes!
    hebben jullie trouwens weer een nieuwe lay-out? Vond de vintage look mooier, of probeer de wintersport look eens!
    Veel liefs aan Nappie!
    Tot snel in/op Wijchen!